Soms zijn ouders niet helemaal tevreden over onze dienstverlening. We nemen elke klacht of feedback serieus en proberen dit altijd eerst via een persoonlijk gesprek op te lossen. Bij de Kinderkoepel hebben we een interne klachtenprocedure met twee formulieren: het ‘Vertalen naar verbetering’ formulier en het ‘Klachtenformulier’.
Heb je een tip of verbeterpunt voor ons? Vul dan het ‘Vertalen naar verbetering’ formulier in. We behandelen alle opmerkingen zorgvuldig en zetten ze om in een verbetering, oplossing of formele klacht. Voor formele klachten gebruik je het ‘Klachtenformulier’. Beide formulieren vind je in het ouderportaal of kun je opvragen op locatie of via administratie@kinderkoepel.nl.
Voor de externe behandeling van klachten is de Kinderkoepel aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Deze commissie heeft een speciaal klachtenloket voor kinderopvang en peuterspeelzalen. Ouders kunnen met hun klachten altijd direct terecht bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Het klachtenloket is bereikbaar via hun website: www.klachtenloket-kinderopvang.nl.